ТЕМА роботи ⚫️ Райффайзенбанк аваль ⚫️
ІНДИВІДУАЛЬНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА З МАРКЕТИНГУ №2
Виконується за матеріалами конкретного підприємства. Райффайзенбанк Аваль .
1.Комплекс маркетингу підприємства.
Охарактеризувати складові комплексу маркетингу підприємства залежно від сфери діяльності (4 Ps для фізичних товарів; 7 Ps – для сфери послуг). Структурувати інструменти маркетингу, що їх використовує підприємство, відповідно до складових (4 Ps або 7 Ps). Зробити аналіз і висновок.
2. Сегментування ринку підприємства.
Охарактеризувати ринок підприємства. Відповідно до критеріїв сегментування ринку обрати найбільш доцільні, та запропонувати варіанти сегментування. Обґрунтувати свій вибір сегментів (існуючих і можливих). Проаналізувати переваги споживачів окремих сегментів та їх вимоги щодо товарів і послуг.
Обсяг роботи – до 12 сторінок.
➕Оплата на карточку 150 гривен . Сроки исполнения - неделя времени . По всем уточняющем вопросам - пишите в сообщения