Складання маркетингового плану рекламної політики для підприємства/організації (або його товару/послуги) – бренду з метою розробки бренд-програми та медіаплану
Є план виконання (13 пунктів)
1. Виберіть будь-яку торговельну марку (товар або послуга) - бренд, з якою Вам доводилося працювати або з якою Вам цікаво було б працювати. В якості об'єкта аналізу Ви можете вибрати який-небудь товар, послугу або ЗМІ (конкретний журнал, газету, телеканал, радіостанцію, Інтернет-портал).
2. Проведіть аналіз факторів, що впливають на вибір медіа стратегії бренду
3. Визначте цільову аудиторію товару/послуги-бренду споживачів даного підприємства (організації)
4. Визначте маркетингові завдання
5. Надайте характеристику підприємства чи організації (товарів/послуг)-бренду
6. Оцініть рекламні матеріали та рекламні кампанії підприємства чи організації (продукції/послуг)-бренду – за допомогою контент-аналізу чи моніторінгу
7. Оцініть рекламні матеріали та рекламні кампанії головних конкурентів підприємства чи організації (продукції/послуг)-бренду – за допомогою контент-аналізу чи моніторингу
8. Оцініть конкурентоспроможність підприємства (організації) і його продукції / послуг-бренду
9. Визначте цілі медіа стратегії бренду
10. Визначте етапи медіа стратегії торгової марки-бренду
11. Оцініть медіастратегії конкурентів
12. Визначте творчу стратегію реклами бренду
13. Сформуйте маркетинговий план
Цена договорная.