Создать задание

Предмет "Медіапланування" № 83188

300 грн
Оплата наличными
  1. Преподаватели
  2. Услуги репетиторов
    1. Домашний мастер
    2. Курьерские услуги
    3. Клининговые услуги
    4. Бытовые услуги
    5. Дизайн
    6. Отделочные работы
    7. Строительные работы
    8. Ремонт техники
    9. Работа в Интернете
    10. Реклама и маркетинг
    11. Логистические и складские услуги
    12. Разработка сайтов и приложений
    13. Услуги для животных
    14. Организация праздников
    15. Услуги тренеров
    16. Услуги красоты
    17. Деловые услуги
    18. Автоуслуги
  3. Написание работ
    1. Преподаватели по предметам
    2. Репетиторы иностранных языков
    3. Бюро переводов
    4. Преподаватели музыки
    5. Автоинструкторы
    6. Другие репетиторы
  4. Другое в написании работ
    1. Рефераты
    2. Курсовые
    3. Дипломные
    4. Конспекты
Выполнить 12 декабря 2015
Просрочено
Складання маркетингового плану рекламної політики для підприємства/організації (або його товару/послуги) – бренду з метою розробки бренд-програми та медіаплану Є план виконання (13 пунктів) 1. Виберіть будь-яку торговельну марку (товар або послуга) - бренд, з якою Вам доводилося працювати або з якою Вам цікаво було б працювати. В якості об'єкта аналізу Ви можете вибрати який-небудь товар, послугу або ЗМІ (конкретний журнал, газету, телеканал, радіостанцію, Інтернет-портал). 2. Проведіть аналіз факторів, що впливають на вибір медіа стратегії бренду 3. Визначте цільову аудиторію товару/послуги-бренду споживачів даного підприємства (організації) 4. Визначте маркетингові завдання 5. Надайте характеристику підприємства чи організації (товарів/послуг)-бренду 6. Оцініть рекламні матеріали та рекламні кампанії підприємства чи організації (продукції/послуг)-бренду – за допомогою контент-аналізу чи моніторінгу 7. Оцініть рекламні матеріали та рекламні кампанії головних конкурентів підприємства чи організації (продукції/послуг)-бренду – за допомогою контент-аналізу чи моніторингу 8. Оцініть конкурентоспроможність підприємства (організації) і його продукції / послуг-бренду 9. Визначте цілі медіа стратегії бренду 10. Визначте етапи медіа стратегії торгової марки-бренду 11. Оцініть медіастратегії конкурентів 12. Визначте творчу стратегію реклами бренду 13. Сформуйте маркетинговий план Цена договорная.
Конфиденциальные данные задания (точный адрес, телефон и т.д.) будут доступны только выбранному исполнителю