UA

зробити самостійну роботу з теорії та методики виховання № 93200
Перегляди: 234

50 грн
Оплата готівкою
  1. Викладачі
  2. Послуги репетиторів
    1. Домашній майстер
    2. Ремонт техніки
    3. Оздоблювальні роботи
    4. Будівельні роботи
    5. Меблеві роботи
    6. Клінінгові послуги
    7. Транспортні та складські послуги
    8. Побутові послуги
    9. Ремонт авто
    10. Кур'єрські послуги
    11. Реклама і маркетинг
    12. Дизайн
    13. Розробка сайтів та додатків
    14. Робота в Інтернеті
    15. Фото- і відео-послуги
    16. Ділові послуги
    17. Послуги для тварин
    18. Послуги краси і здоров'я
    19. Організація свят
    20. Бюро перекладів
    21. Послуги тренерів
    22. Волонтерська допомога
    23. Послуги для Prom.ua
  3. Написання робіт
    1. Викладачі з предметів
    2. Репетитори з іноземних мов
    3. Викладачі музики
    4. Автоінструктори
    5. Інші репетитори
  4. Реферати
    1. Курсові
    2. Дипломні
    3. Конспекти
    4. Контрольні
    5. Лабораторні
    6. Інше в написанні робіт
Виконати 21 січня 2016
Прострочено
№ з/п Назва теми 1. Виховний процес як соціокультурний процес 1. Виписати з праць видатних педагогів думки про мету виховання (не менше 5-6 міркувань). Порівняти їх між собою. 2. Користуючись енциклопедичними виданнями, науково-педагогічною літературою виписати тлумачення понять «націоналізм», «націоналіст», «національне виховання», «громадянське виховання», «інтеркультурне виховання». Висловити своє бачення вирішення проблеми громадянського виховання в Україні. 2. Зміст, методи і технології виховання 1. Виділити положення щодо морального та естетичного виховання молодших школярів у досвіді роботи В. О. Сухомлинського, опрацювавши його твір «Серце віддаю дітям». Проілюструвати їх цитатами з твору. Зазначити можливості використання цих положень на педагогічній практиці. 2. На основі класифікації школярів, поданої А. С. Бєлкіним в книзі «Ситуація успіху : як її досягти», скласти порівняльну таблицю, в якій зазначити прийоми педагогічного впливу, рекомендовані автором. Тип учнів Характерні риси Застосований прийом 3. Поняття про виховну систему 1. Охарактеризувати одну із українських або зарубіжних виховних систем: гуманістичного виховання В. Сухомлинського; особистісно орієнтованого виховання (Ш. Амонашвілі, І. Бех, О. Савченко, О. Сухомлинська та інші); авторські системи Р. Штайнера, М. Монтессорі, С. Френе; діяльнісного підходу в психології та педагогіці (Л. Виготський, В. Давидов, П. Підкасистий та інші); теорії та практики виховних систем (М. Гузик, Т. Ільїна, М. Поташник, Г. Сорока та інші); нове виховання (Н. Щуркова) та інші. 2. Скласти професіограму вчителя-класовода початкової школи.
Конфіденційна інформація
Точна адреса, контакти тощо будуть доступні тільки обраному фахівцеві під час виконання замовлення
Інна
Відгуків: 0
Позитивних: 0%
Створено: 19 січня 2016 20:24