Професійні навички і знання:
-Досконало володію програмами 1С7.7;8.0; Медок, Клієнт-банк, R-keeper, Д-2.
• організація, ведення та контроль бухгалтерського та податкового обліку всіх господарських операцій на підприємстві ( вид діяльності: гуртова, роздрібна торгівля, послуги) відповідно до національних стандартів бухгалтерського обліку та податковим законодавством;
•ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства різних форм власності в повному обсязі, фінансовий аналіз роботи підприємства;
•досвід відкриття ТОВ, ФОП, організації бух. обліку підприємства з «нуля»
•впровадження автоматизованої системи оброблення даних бухгалтерського обліку (1С Бухгалтерія 7.7;8.0) з урахуванням особливостей діяльності підприємства;
•податкове планування, оптимізація та мінімізація оподаткування підприємства;
•складання та здача всіх форм статистичної та податкової звітності;
•досвід спілкування з контролюючими органами;
•знання діловодства, у тому числі кадрового, робота з договорами;
•налагодження документообігу та контроль за збереженням грошових та матеріальних ресурсів;
•розробка системи і форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу;
•аналіз витрат та їх оптимізація
•досвід управління бух. службою у складі 3 осіб
Маю власний ноутбук з встановленими бухгалтерськими програмами для роботи.
Особисті якості:
Відповідальна, енергійна, ініціативна, доброзичлива, комунікабельна, маю організаторські здібності. Досвід підбору кадрів. Маю аналітичний склад мислення.
Постійно відслідковую зміни в податковому законодавстві, регулярно беру участь у бухгалтерських семінарах та прагну до вдосконалення професійних навичок та знань.
Шкідливих звичок не маю.
Додаткові відомості:
Досконало володію українською та російською мовами, вивчаю англійську, німецьку.