Чому нативна реклама? Я переконалася, що цей вид краще працює на аудиторію будь-якого розміру. Люблю, коли у людей прокидаються приховані бажання. Тим більше, якщо мова йде про покупку товару чи послуги.
Всі деталі враховуються обов'язково: опис цільової аудиторії, план, побажання замовника.
Замість заповнення бріфу надаю перевагу інтерв'ю із замовником, щоб розпитати все повністю.
Закінчила курс "Нативна реклама" (прикріплюю сертифікат), пройшла безкоштовний курс "Папа бренда", навчаюся на спеціальності "Журналістика: видавнича справа та редагування + реклама та зв'язки з громадськістю" на 3 курсі в НТУУ "КПІ ім. І. Сікорського". Продовжую вчитися цій справі.