Вести облік і здавати звітність для податкової — лише одна сторона бізнесу, в ідеалі підприємець має організувати облік для себе, щоб знати, яка виручка, витрати, працюєте в плюс чи не вилазите з мінуса.
Для цього складають внутрішній звіт про прибутки та збитки, називається він P&L і потрібен для управлінського обліку.
Що дізнаєтеся зі звіту:
1. Чи прибутковий ваш бізнес і наскільки, а якщо збитковий, наскільки ви в халепі.
2.Чи вистачить прибутку, щоб покрити поточні потреби.
3.Чи є ресурси для масштабування, якщо плануєте відкривати нові точки, брати в роботу нові проекти.
4. Скільки грошей можете забрати у свою кишеню без шкоди для діяльності.
Вартість від 2000 грн