UA

CRM-системи: підбір, налаштування, навчання, переїзд

600 грн
Галина С.
Був(ла) на сайті більше 10 днів назад
1
відгук
100%
позитивних
  1. Фріланс
  2. Робота в Інтернеті
    1. Домашній майстер
    2. Ремонт техніки
    3. Оздоблювальні роботи
    4. Будівельні роботи
    5. Меблеві роботи
    6. Клінінгові послуги
    7. Транспортні та складські послуги
    8. Побутові послуги
    9. Ремонт авто
    10. Кур'єрські послуги
    11. Реклама і маркетинг
    12. Дизайн
    13. Послуги репетиторів
    14. Розробка сайтів та додатків
    15. Фото- і відео-послуги
    16. Ділові послуги
    17. Послуги для тварин
    18. Послуги краси і здоров'я
    19. Організація свят
    20. Бюро перекладів
    21. Послуги тренерів
    22. Волонтерська допомога
    23. Послуги для Prom.ua
  3. Введення даних
    1. Копірайтинг
    2. Збір, пошук інформації
    3. Наповнення сайтів
    4. Набір тексту
    5. Рерайтінг
    6. Розшифровка інтерв'ю
    7. Створення презентацій
    8. Інша онлайн робота
Маю більше 2 років досвіду налаштування різних CRM-систем. (KeyCRM, Asteril, Keruj...). Працювала з сферою продажу товарів і послуг. Допоможу підібрати найкраще рішення для вашого бізнесу. Налаштую, перенесу базу, навчу ефективно використовувати систему. Надаю консультації і підтримку

Схожі оголошення

  • Допоможу підібрати, налаштували і навчити користуватися CRM системати
    Галина С.
    Продумаю для вас логіку, як правильно використовувати СРМ, налаштую і покажу як її потрібно використовувати. Якщо ви спілкуєтесь з клієнтами в чатах чи маєте свій сайт чи лендіг, а може продаєте товари на маркетплейсах, можу допомогти з інтеграціями каналів комунікацій і джерел трафіку, звертайтеся!
    600 грн
  • Аутсорсинговий відділ збору та обробки баз даних
    Компанія "Immido"
    Компанія Immido пропонує послугу "Аутсорсинговий відділ збору та обробки баз даних". Збір бази даних: Ми забезпечуємо збір та агрегацію даних з різних джерел для створення повноцінної бази даних, яка буде корисною для вашого бізнесу. Введення даних з деталізацією, категоризацією та модерацією контен...
    2 000 грн
  • Набор текста
    Полина Х.
    Знання основ ведення бухгалтерії  (1 рік досвіду) Початковий, не використовувалася. ·  Роботи з оргтехнікою  (11 років досвіду) Вільно, використовую в даний час. ·  Роботи з документообігом  (11 років досвіду) Вище середнього, використовую в даний час. ·  Вміння працювати з постачальниками, за...
    100 грн