Чому, коли немає суттєвої різниці між товарами та послугами, одні компанії продають і збільшують прибутки, а інші - втрачають потенційних клієнтів і скаржаться на зовнішні несприятливі умови? Зірковий час менеджера з продажів починається з моменту звернення клієнта. Через навчання, ви отримаєте вдосконалення, що дозволить вам вигідно відрізнятись на ринку і продавати більше.
Мета тренінгу: підвищити результативність активних продажів, а також професіоналізм ваших співробітників, за рахунок навчання їх продуктивним технологіям активних продажів.
Навчання проводить психолог, бізнес-тренер, аспірант інституту соціальної і політичної психології НАПН України - Сірко Володимир Зіновійович.
Цільова аудиторія: менеджери з продажу, менеджери по роботі з клієнтами, а також всі ті, хто зацікавлений питанням продажів.
Основні блоки тренінгу:
1. Кліенторієнтованість у продажах.
2. Етапи продажу.
3. Правила встановлення контакту.
4. Виявлення потреб клієнта.
5. Презентація комерційної пропозиції.
6. Робота з запереченнями клієнта.
7. Завершення розмови. Вихід з контакту.
Кожен учасник отримає "РОБОЧИЙ ЗОШИТ".
Тривалість тренінгу: 2 дні (16 годин).
Місце проведення: територія замовника.
Необхідне забезпечення: окреме приміщення, дошка, маркери, а також організація обідів та кава-пауз.