Logo
UA
Правила користування сайтом Kabanchik.ua
Правила користування сайтом Kabanchik.ua

1. Загальні положення

1.1. Правила користування сайтом Kabanchik.ua (далі - "Правила") є невід'ємною частиною Публічної оферти договору на надання послуг (далі - "Оферта") розміщеної за адресою: https://kabanchik.ua/terms.

1.2. Правила складено Товариством з обмеженою відповідальністю "УАПРОМ" зареєстрованим і діючим за законодавством України, ідентифікаційний код 36507036 (далі - "Компанія" / "Адміністрація сайту").

1.3. Компанія залишає за собою право вносити зміни в Правила. У разі внесення змін, такі зміни вступають в силу з моменту розміщення оновленої редакції Правил на Сайті.

1.4. Всі терміни що використовуються в Правилах, якщо контекст не вимагає іншого, використовуються у значеннях, визначених в п.1.5. Оферти.

2. Порядок реєстрації Користувачів:

2.1. Реєстрація Виконавців (Фахівців):

2.1.1. На Сайті передбачено два типи Фахівців:

2.1.1.1. Приватний фахівець - фізична особа, яка не зареєстрована як суб'єкт підприємницької діяльності і яка не виступає в ролі офіційного представника юридичної особи.

2.1.1.2. Фахівець-компанія - фізична особа-підприємець або юридична особа (уповноважений представник). У разі реєстрації в якості Фахівця-компанії, такий Фахівець може пропонувати послуги кількох Фахівців, при цьому залишаючись відповідальним за їх дії перед Замовниками і Компанією в частині користування Сервісами. Також в якості Фахівця-компанії реєструються фізичні особи, що провадять незалежну професійну діяльність (за умови, що вони стали на спеціальний податковий облік).

2.1.2. Реєстрація Фахівця здійснюється в кілька етапів:

2.1.2.1. Створення профілю Фахівця по посиланню https://kabanchik.ua/registration/performer.

2.1.2.2. Підтвердження номера телефону (українського оператора) і електронної пошти, зазначених при створенні профілю Виконавця.

2.1.2.3. Вибір категорії Замовлень. Фахівцю необхідно вибрати категорії Замовлень в яких він зацікавлений надавати послуги / виконувати роботи. Вибір категорії Замовлень при реєстрації не є остаточним і список категорій можна змінити через особистий профіль. Категорії Замовлень поділяються на категорії 1,2 і 3 рівнів. Перелік категорій доступний за посиланням.

2.1.2.4. Заповнення анкети.

Анкети відрізняються в залежності від типу Фахівця:

Для заповнення анкети Приватного фахівця Користувачеві необхідно вказати ім'я та прізвище, завантажити фото профілю та фото з паспортом в форматі Селфі.

Для заповнення анкети Фахівця-компанії Користувачеві необхідно вказати найменування суб'єкта підприємницької діяльності, ПІБ відповідальної особи, завантажити фото логотипу або фото особи, яка буде безпосередньо виконувати Замовлення і завантажити фото / скан-копію виписки (свідоцтва реєстрації) з Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб -підприємців та громадських формувань.

Для Фахівця-компанії, який є фізичною особою, що провадить незалежну професійну діяльність необхідно надати інформацію про ПІБ, довідку про взяття на облік платника податків, відомості щодо якого не підлягають включенню до ЄДР та, у випадку наявності, документ (дозвіл, сертифікат тощо), що підтверджує право фізичної особи на провадження незалежної професійної діяльності.

Адміністрація сайту здійснює модерацію анкети.

Строк модерації - до 5 (п'яти) робочих днів.

Адміністрація сайту має право запитувати додаткову інформацію для уточнення інформації, зазначеної в анкеті

2.1.3. Адміністрація сайту має право відхилити анкету Фахівця, якщо:

2.1.3.1. Користувач вже має профіль зі статусом "Перевіреного фахівця" на Сайті.

2.1.3.2. Користувач не реагує на зауваження модератора щодо анкети. Користувач має можливість подати на модерацію анкету не більше 5 (п'яти) разів. У разі відмови модератора прийняти анкету Користувач може звернутися в службу підтримки для отримання додаткової можливості заповнення анкети.

2.1.3.3. Документ, наданий Фахівцем значиться викраденим або втраченим.

2.1.3.4. У разі якщо суб'єкт підприємницької діяльності згідно з даними з ЄДР ліквідовано або перебуває в стані ліквідації. Адміністрація сайту залишає за собою право відхилити анкету Фахівця без розголошення причин.

2.1.4. Після виконання всіх дій, зазначених в п.2.1.2. Правил, Користувач отримує статус "Перевіреного фахівця" і отримує можливість доступу до розміщених на сайті Замовлень.

2.2. Реєстрація Замовника:

2.2.1. Реєстрація Користувача в якості Замовника здійснюється на сторінці створення Замовлення.

2.2.2. Користувачеві необхідно вказати ім'я, контактний номер телефону українського оператора та адресу електронної пошти. На вказаний номер телефону буде надіслано повідомлення в Viber, або смс-повідомлення з кодом для аутентифікації Користувача.

2.3. Користувач використовуючи один обліковий запис може бути одночасно зареєстрований як Замовник і Фахівець. Якщо Замовник бажає стати Фахівцем, йому необхідно пройти додаткову ідентифікацію, передбачену п.2.1. цих Правил.

3. Профіль Фахівця:

3.1. Профіль Фахівця містить наступну інформацію:

3.1.1. Контактні дані: номер телефону та електронної пошти.

3.1.2. Основні дані профілю: ПІБ, місто, дата народження, стать, про себе. Перевірений фахівець не може змінювати інформацію про ПІБ, дату народження, стать. У разі необхідності зміни такої інформації Фахівець звертається в службу підтримки Сервісу із запитом на її зміну. Фахівцю в такому випадку необхідно здійснити доопрацювання анкети. Для підтвердження даних Адміністрація Сайту повторно проводить модерацію такої анкети.

3.1.3. Категорії Замовлень. У профілі будуть вказані категорії Замовлень, які були обрані Фахівцем при реєстрації. Фахівець самостійно може змінювати список категорій в своєму профілі.

3.1.4. Мої оголошення. Фахівцю надається можливість розміщувати оголошення з метою інформування Замовників про послуги, що надаються / роботах, що виконуються і їх вартості. Фахівець може розміщувати до 10 (десяти) оголошень в одній категорії.

3.1.5. Міста Замовлень. Вибір міста впливає на список Замовлень, які буде отримувати Фахівець. Фахівець крім основного міста може вибрати додаткові міста, при цьому розсилку про Замовлення в додатковому місті такий фахівець буде отримувати тільки після здійснення розсилки Фахівцям для яких таке місто є основним. Вибір міста не впливає на отримання розсилки в віртуальних категоріях (дистанційне надання послуг / виконання робіт).

3.1.6. Гарантія. Фахівець може вказати, що він надає гарантію на результати своїх робіт. Ця можливість доступна виключно для ТОП-Фахівців.

3.2. У Фахівця є можливість додати портфоліо до свого профілю з метою демонстрації прикладів виконуваних Фахівцем робіт у вигляді фотографії або відео. Всі матеріали додаються в портфоліо Фахівця проходять модерацію і можуть бути відхилені Адміністрацією сайту.

3.3. У Фахівця є можливість розмістити інформацію про ціни на послуги та / або роботи, в розділі "Вартість робіт" в Профілі Фахівця.

4. Рейтинг Профілю.

4.1. Рейтинг Профілю розраховується виходячи з кількості отриманих оцінок від інших Користувачів.

4.2. Фахівець за виконання окремого Замовлення отримує від Замовника оцінки за трьома категоріями: "Якість роботи", "Ввічливість" і "Пунктуальність". Замовник після закриття Замовлення отримує одну оцінку, без поділів за категоріями.

4.3.Розрахунок здійснюється за такою формулою: РП = (К5 / ОК) * 100%, де

РП - рейтинг профілю;

К5 - кількість оцінок "5" (п'ять зірок) Користувача;

ОК - загальна кількість оцінок Користувача.

4.4. У разі реєстрації на сервісі одночасно в якості Фахівця і Замовника, профіль такого Користувача буде мати загальний рейтинг.

4.5. Фахівцям надається можливість підвищити рейтинг профілю за допомогою послуги Компанії Підняття профілю Виконавця. Умови користування послугою Підняття профілю Виконавця вказані в Оферті.

5. Блокування та видалення профілю Користувача.

5.1. Адміністрація сайту блокує профіль Користувача у випадку:

5.1.1. Пропозиції Приватними фахівцями в Замовленні послуг / робіт третіх осіб або передоручення Замовлення.

5.1.2. Ухилення Фахівцем від оплати за доступ до сервісу.

5.1.3. Розміщення Замовником контактних даних в описі Замовлення, чаті Замовлення або описі профілю Замовника.

5.1.4. Вказівка ​​контактів третьої особи в Facebook.

5.1.5. Створення Замовником або участі Фахівця в наступних Замовленнях:

5.1.5.1. по накрутці показників (фіктивні відгуки, накрутка відвідувачів, створення ботів, СПАМ розсилка).

5.1.5.2. порушують законодавство України.

5.1.5.3. з пропозицією інтимних послуг.

5.1.5.4. з метою купівлі / продажу / оренди акаунтів / товарів / послуг.

5.1.5.5. з метою замовлення послуги з набору тексту і страховим внеском з боку фахівця.

5.1.6. Порушення Користувачем цих Правил

5.1.7. Некоректного спілкування Користувача зі службою підтримки Сервісу.

5.1.8. У разі наявності загрози для працездатності Сервісу і / або безпеки Користувачів.

5.1.9. Виконання Замовлення в стані алкогольного або наркотичного сп'яніння.

5.1.10. Розголошення контактів другої сторони Замовлення без згоди такої сторони.

5.1.11. Здійснення Користувачем підозрілих операцій з поповнення та виведення коштів з балансу Користувача на Сервісі.

5.2. Профіль Користувача блокується автоматично в разі:

5.2.1. Падіння рейтингу профілю Користувача нижче 70%.

5.2.2. Автоматичного видалення 2 (двох) Замовлень за скаргами Фахівців протягом 72 годин. Перша блокування в такому трапляється триває 3 (три) дні. При повторному автоматичному вилучень профіль Користувача блокується назавжди.

5.3. Видалення профілю Користувача здійснюється безпосередньо самим Користувачем за допомогою натискання посилання "Видалити профіль". Підтвердження видалення профілю здійснюється за допомогою введення пароля від профілю Користувача. Після видалення профілю Адміністрація сайту блокує доступ до даних цього профілю протягом терміну зберігання даних відповідно до Політики конфіденційності.

5.4. Видалення профілю Користувача недоступно в разі:

5.4.1. Наявності заборгованості на балансі Фахівця.

5.4.2. Наявності відкритого Замовлення.

5.5. Адміністрація сайту має право обмежити доступ до категорії у випадку якщо значення показника Виконаних замовлень в ній нижче Норми. При першому зниженні відсотка нижче Норми Профіль блокується на 3 (три) дні, після закінчення яких показник Виконаних завдань стає 100%. У разі повторного зниження показника Виконаних завдань Профіль блокується на 7 (сім) днів, по закінченню показник Виконаних завдань стає 100%. При подальшому зниженні відсотка нижче Норми категорія блокується назавжди.

6.Оплата на Сервісі

6.1. Прив'язка банківської карти.

6.1.1. Користувачеві надається можливість прив'язати банківську карту в профілі Користувача. Фахівцю з метою оплати Гарантійного платежу, поповнення балансу профілю.

6.1.2. Для успішної прив'язки карти з такої карти буде списано 1 (одну) гривню, яка автоматично повертається на рахунок Користувача протягом 3 (трьох) банківських днів.

6.1.3. Користувач, заповнюючи дані своєї банківської картки для здійснення дій, зазначених в п 6.1.1 Правил, дає згоду на зберігання Компанією даних про банківську карту Користувача у вигляді токена. Після здійснення дій, зазначених у п 6.1..1 Правил дані про карту автоматично додаються в профіль Користувача.

6.2 Плата за доступ до Онлайн-Сервісу / онлайн-сервісу Kabanchik.ua

6.2.1. Ціна доступу до Сервісу визначається у вигляді процентної ставки залежно від категорії Замовлення.

6.2.2. Розрахунок ціни доступу до Сервісу для окремого Замовлення здійснюється шляхом множення вартості ціни Замовлення на процентну ставку, передбачену для такої категорії послуг (робіт).

6.2.3. Базова процентна ставка - 10% (десять відсотків), за винятком випадків, передбачених п.6.2.4. Правил.

6.2.4. Для окремих категорій і / або міст передбачені спеціальні процентні ставки за доступ до Сервісу. З такими категоріями можна ознайомитись за посиланням: https://kabanchik.ua/ua/help/izmenenie-razmera-minimalnoj-komissii-po-kategoriyam.

6.3. Виведення коштів з балансу Користувача на Сервісі:

6.3.1. Виведення коштів здійснюється після прив'язки банківської картки для Приватних-фахівців або після вказівки IBAN для Фахівця-компанії.

6.3.2 Користувач може вивести кошти в розмірі не більше 500 (п'ятисот) гривень за допомогою заповнення відповідної форми за посиланням https://kabanchik.ua/cabinet/payout.

6.3.3. У разі виведення коштів в розмірі перевищують 500 (п'ятисот) гривень Користувачеві необхідно звернутися безпосередньо в службу підтримки Сервісу з метою проведення додаткової ідентифікація для запобігання потенційних шахрайських дій. Для Фахівців: гроші, передбачені до списання, як виплата за програмою захисту Користувача за завданнями в статусі "В роботі", не можуть бути виведені. Гроші будуть блокуватися системою для виведення до моменту, поки Замовлення, в якому Фахівець брав участь, не буде закрите з кінцевим статусом (навіть якщо пропозиція вже відхилено замовником).

7. Розміщення Замовлення на сервісі:

7.1. Замовнику для розміщення Замовлення на Сервісі необхідно вказати наступний дані: категорію Замовлення, назва Замовлення (короткий опис), докладний опис Замовлення, термін виконання Замовлення, місто та адресу виконання Замовлення, вартість роботи, спосіб оплати, контактні дані (якщо Замовник не авторизований на Сервісі).

7.2. При створенні Замовлення Сервіс автоматично розраховує приблизну ціну Замовлення на підставі даних, що були введені Замовником. Остаточна ціна Замовлення вказується самим Користувачем і може бути скоригована при закритті такого Замовлення.

7.3. У разі якщо ваше місто відсутнє у списку міст, то в такому випадку ви можете розміщувати Замовлення тільки для послуг (робіт), що надаються дистанційно.

7.4. На Сервісі заборонені для розміщення наступні Замовлення:

7.4.1. У вигляді пропозиції реалізації товарів.

7.4.2. У вигляді реклами будь-яких товарів, послуг, робіт.

7.4.3. Пов'язані з написанням фіктивних відгуків і накрутки показників в межах Сервісу.

7.4.4. Потребують реєстрації на сторонніх ресурсах.

7.4.5. Спрямовані на накрутку передплатників на будь-яких сторонніх ресурсах.

7.4.6. Містять в собі пропозицію про оренду / купівлі акаунтів на Сервісі.

7.4.7. Містять в собі послуги інтимного характеру.

7.4.8. Не містить грошової винагороди.

7.4.9. Пов'язані з купівлею баз користувачів або здійснення розсилки по базах даних третіх осіб.

7.4.10. Містять в собі ознаки фінансових пірамід.

7.4.11. Націлені на жорстоке поводження з тваринами

7.4.12. Пов'язані з підробкою в будь-якій формі оригіналів або копії документів.

7.4.13. Пов'язані з незаконним доступом до акаунтів третіх осіб.

7.4.14. Виконання яких є порушенням законодавства України. Адміністрація Сервісу в разі виявлення підозрілих Замовлень має право видалити таке Замовлення.

7.5. На сервісі передбачена оплата готівкою. Оплата готівкою здійснюється безпосередньо між Замовником та Фахівцем виходячи з їх домовленостей.

7.6. Вибір Фахівця для виконання Замовлення залежить від типу оплати і здійснюється автоматично Сервісом або самостійно Замовником.

7.6.1. Автоматичний вибір Фахівця здійснюється за загальним правилом при оплаті готівкою. У завданнях з низькою ціною система обирає першого Фахівця, який подав пропозицію. У завданнях із середньою ціною система обирає Фахівця з найвищим рейтингом з Фахівців, які подали свою пропозицію на виконання завдання протягом 5 хвилин з дати публікації. У завданнях з високою ціною система дає можливість Фахівцям підписатися на завдання протягом 30 хвилин і після цього здійснює свій вибір.

7.6.2. Замовник самостійно вибирає Фахівця з тих що розмістили свою пропозицію на виконання Замовлення. При цьому кількість доступних пропозицій не може перевищувати 5 (п'яти) для одного Замовлення. Самостійний вибір Фахівця доступний за умови що Замовник залишив не менше 5 (п'яти) Відгуків Фахівцям після закриття Замовлень.

7.7. Замовник має можливість запропонувати виконання Замовлення конкретному Фахівцю. В такому випадку Замовник звертається безпосередньо до Фахівця через його профіль. У разі якщо Замовник вибрав опцію "Автоматично" після розміщення Замовлення у Фахівця є 30 (тридцять) хвилин щоб відповісти на розміщене Замовлення. У разі відмови від Замовлення або закінчення 30 (тридцяти) хвилин Замовлення стає доступним для всіх Фахівців. Замовнику надається можливість зробити таке Замовлення доступними для всіх і до закінчення 30 (тридцяти) хвилин. У разі якщо Замовник вибрав опцію "Не пропонувати іншим фахівцям" інші Фахівці бачать дане Замовлення і можуть залишати свої пропозиції до такого Замовлення. Замовник в такому випадку самостійно вибирає Фахівця. При розміщення Замовлення конкретному Фахівцю Замовник обмежений категоріями Замовлень, що були обрані таким Фахівцем. Розміщення Замовлення конкретному Фахівцю доступне виключно при виборі оплати готівкою.

7.8. Замовнику надається можливість редагувати Замовлення до моменту вибору Фахівця в порядку, передбаченому пп.7.6.-7.7. цих Правил.

7.9. Після вибору Фахівця Замовнику надається можливість змінити Фахівця до моменту виконання останнім Замовлення. У такому випадку Замовнику необхідно вказати причини зміни Фахівця і Замовлення знову буде доступне для інших Фахівців.

8. Робота з Замовленнями

8.1. Для того, щоб Фахівцю підписатися на Замовлення, йому необхідно додати пропозицію на його виконання безпосередньо в стрічці Замовлень або перейти на сторінку Замовлення і додати пропозицію в відповідному блоці. На Замовлення можливо підписатися, коли воно знаходиться в статусі "Очікує фахівця" і на Замовлення ще не підписалося 5 (п'ять) Фахівців.

8.2. Кількість Замовлень, які може брати Фахівець залежить від кількості Відгуків у такого Фахівця:

8.2.1. Фахівець без Відгуків - не більше 3 (трьох) Замовлень.

8.2.2. Фахівець у якого до 4 Відгуків - не більше 5 (п'яти) Замовлень.

8.2.3. Фахівець у якого до 9 Відгуків - не більше 15 (п'ятнадцяти) Замовлень

8.2.4. Фахівець у якого 10 і більше Відгуків - не більше 20 (двадцяти) Замовлень.

8.2.5. ТОП-фахівці та Фахівці-компанії - не більше 30 (тридцяти) Замовлень.

При цьому на загальну кількість Замовлень, які можуть бути в роботі не враховуються прямі пропозиції від Замовників.

8.3. Замовник може доручити виконання свого замовлення конкретного фахівця за допомогою кнопки "Доручити замовлення" на сторінці категорії або на сторінці публічного профілю Фахівця. Фахівцю для прийняття такого Замовлення необхідно мати достатньо коштів на Балансі з метою оплати доступу до Сервісу і активний профіль .

8.3.1. Після створення Замовлення у вигляді прямого доручення таке Замовлення доступне виключно цьому Фахівцю протягом 30 хвилин. Після спливу 30 хвилин Замовлення стає доступним для всіх Фахівців. Замовник має можливість запропонувати Замовлення всім фахівцем до закінчення 30 хвилин. У такому випадку Замовнику необхідно натиснути кнопку "Запропонувати всім фахівцям" на сторінці Замовлення. Замовлення стає доступним для всіх Фахівців, які мають не менше 5 Відгуків і більше 90% позитивних Відгуків.

8.3.2. У разі прийняття Замовлення Фахівцем, якому було запропоновано пряме доручення, Замовлення автоматично переходить в статус "У роботі" і буде закріплений за ним.

8.4. У разі необхідності продовження терміну виконання Замовлення, Користувач має можливість продовжити термін виконання Замовлення. Користувач може продовжувати Замовлення не більше 1 (одного) разу.

8.4.1. Якщо Замовлення вже закритий автоматично системою, Фахівець може натиснути кнопку "Замовлення ще в роботі", щоб тимчасово повернути оплату за доступ до Сервісу і повернути Замовлення в статус "У роботі". Ця можливість доступна перші 7 днів після закриття Замовлення.

9. Програма захисту Користувачів:

9.1. На Сервісі передбачена можливість для Користувачів, які постраждали від несумлінних дій другої сторони Замовлення претендувати на виплату до 1 000 (однієї тисячі) гривень (до 5 000 грн для замовлень в категорії «Збірка меблів IKEA») по одному Замовленню в рамках Програми захисту Замовників і Програми захисту покупців. Після розгляду звернення Замовника Адміністрація сервісу приймає рішення про можливість надання компенсації.

9.2. Для участі в Програмі захисту Замовників повинні бути дотримані наступні умови:

9.2.1. Угода між Замовником та Фахівцем повинна бути укладена за допомогою Замовлення.

9.2.2. До виконання Замовлення приступив Фахівець, який підписався на Замовлення.

9.2.3. Замовнику необхідно надати фото або скановану копію заяви в правоохоронні органи у зв'язку з діями Фахівця по Замовленню. У заяві необхідно вказати дані про Фахівці, які доступні на Сервісі і суму заподіяної шкоди. Також необхідно надати талон-повідомлення, що підтверджує прийняття заяви або витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань.

9.2.4. Замовник не отримував компенсацію від сервісу протягом 90 днів від дати звернення за Програмою захисту Замовників.

9.3. Замовник не може бути учасником Програми захисту Замовників якщо:

9.3.1. Замовник уклав угоду безпосередньо з Фахівцем, а не через Сервіс за допомогою Замовлення.

9.3.2. Замовлення було створено з порушенням положень Оферти або цих Правил.

9.3.3. Місце виконання Замовлення знаходиться за межами України.

9.3.4. В результаті дій Фахівця відсутні прямі матеріальні збитки та / або Замовник відмовляється надати підтвердження завданих збитків.

9.3.5. Замовник звернувся по Програмі захисту Замовників після 30 (тридцяти) календарних днів від дати закриття Замовлення.

9.3.6. Замовник звернувся щодо Замовлення в статусі "Скасовано", "Вилучено модератором" або "Прострочено"

9.4. Для участі в Програмі захисту Фахівців повинні бути дотримані наступні умови:

9.4.1. Фахівець був обраний для виконання Замовлення.

9.4.2. Фахівець зв'язався з Замовником і підтвердив готовність виконати Замовлення.

9.4.3. Фахівець підписався на Замовлення не пізніше 30 днів від дати звернення за Програмою захисту Фахівців.

9.4.4. Замовник не виходить на зв'язок зі Фахівцем більше 10 днів, в тому числі не відповідає по телефону, на СМС-повідомлення, електронні листи і на повідомлення в месенджерах.

9.4.5. Фахівець виконав Замовлення в повному обсязі відповідно до завдання, зазначеним в такому Замовленні й з боку Замовника не було зауважень.

9.4.6. Фахівець може надати фото або скановану копію заяви, що підтверджує звернення в правоохоронні органи України в разі наявності в діях Замовників ознак шахрайських дій і талон-повідомлення з підтвердженням прийняття такої заяви або витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань. У заяві повинні бути вказані ПІБ Фахівця і суму заявленого матеріального збитку

9.4.7. Фахівець може надати підтвердження виконання Замовлення згідно із завданням, вказаною в ньому.

9.4.8. Фахівець використовував особисті кошти для виконання Замовлення і у нього є підтверджуючі документи (наприклад, чек, квитанція та інше).

10. Порядок публікації Відгуків. Редагування і видалення Відгуків.

10.1. Відгуки на Сервісі публікуються:

10.1.1. У разі закриття Замовлення Замовником - після розміщення Відгуку Фахівцем або після закінчення 14 днів від дати розміщення Відгуку.

10.1.2. У разі закриття Замовлення Фахівцем - після розміщення Відгуку Фахівцем або після закінчення 14 днів від дати розміщення Відгуку.

10.2. Користувач втрачає можливість розмістити Відгук по закінченню 14 днів після розміщення Відгуку другою стороною за окремим Замовленням.

10.3. У разі якщо Користувач не згоден з Відгуком за фактом закриття Замовлення, то йому необхідно звернутися до іншої сторони угоди із запитом про редагування Відгуку або пошуку іншого компромісного рішення.

10.4. У разі отримання Фахівцем негативного Відгуку і оцінки "3" і нижче в категорії "Якість роботи", йому надається можливість провести додаткові роботи за погодженням із Замовником. Для цього Фахівцю необхідно протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин від моменту додавання Відгуку натиснути кнопку "Усунути недоробки". Замовнику буде надіслано повідомлення про готовність проведення Фахівцем додаткових робіт і останньому будуть доступні контакти Замовника додатково протягом 7 (семи) календарних днів. Після проведення додаткових робіт Замовник може змінити раніше залишений Відгук на сторінці Замовлення. Якщо Фахівець не встиг відреагувати на негативний Відгук у вищевказаний термін, то він може звернутися в службу підтримки Сервісу. Звертаємо вашу увагу, що Адміністрація не видаляє Відгук без згоди на проведення таких дій від автора Відгуку.

10.5. Користувач може заявити в службу підтримки про фіктивність залишеного йому Відгуку. В такому випадку Користувачеві необхідно надати інформацію, що підтверджує фіктивність Відгуку і на підставі таких даних Адміністрація сайту може видалити такий Відгук.

10.6. Якщо Замовлення знаходиться в статусі "Закрито автоматично / замовником", Замовник може змінити Відгук тільки за допомогою служби підтримки Сервісу. У такому випадку Замовнику необхідно відправити на адресу [email protected] нову редакцію Відгуку та оцінки. Інформація буде відредагована виключно за згодою Адміністрації сайту.