Після того, як а завіз телефон до Дмитра на роботу, він два дні не виходив на зв'зок. На третій день виконавець дав про себе знати. На п'ятий день я отримав смартфон з подряпиною на екрані Gorilla Glass (як він це примудрився зробити???).
Телефон мені Дмитро передавав особисто в руки на станції метро (запізнившись на 40 хв.). Я одразу помітив подряпину майже на половину ширини екрану і сказав про те, що віддавав телефон з цілим дисплеєм. Дмитро одразу почав включати екран блокування (чомусь телефон вже був включений, хоча під паролем) і казати, що все нормально і екран не потік.
Після того, як я повторив питання чому з'явилась на екрані подряпина - хлопець віддав мені в руки телефон і просто втік. А через 5 хвилин, перебуваючи на платформі метро, він скасував моє замовлення на сервісі "Кабанчик" та видалив переписку в Телеграмі.
Думаю інші слова про цього "спєціаліста" зайві.