Занимаюсь ремонтом бытовой техники около 10лет ремонтирую стиральные машынки посудомоечные машынки и также сушыльные машынки даю гарантию на работу до двух лет и также ставлю оригинальные запчасти Италия или европейского качества работаю без выходных
Та ситуація, коли майстер бере гроші за все що тільки можна наперед і зникає, в процесі вигадуючи історії, одна жалюгідніше іншої, чому завдання не може бути виконане. Потім перестає відповідати. Потім змінює контакний номер і думає що це допоможе йому сховатись. Ба більше, намагається реєструвати новий телефон повторно на цьому ж сервісі...
Не розумію, як при такому способі мислення людина мало того що примудряється ремонтувати щось складніше за камінь прив'язаний до палиці а ще й якось ходити у вертикальному положенні.
До повного оформлення заяви в поліції з усіма необхідними данними лишається кільека днів.
Можна намагатись тікати, але сховатись не вийде :)
Замовлення не було виконано. Спеціаліст отримав 900 грн передоплати на карту на придбання люку і просто зник: не відповідає на телефонні дзвінки та повідомлення. З його слів люк бувший у вживанні коштував "на складі" 1350 грн. Плюс 300 грн за роботу по заміні люку. Як гарантію безпеки передоплати, вказав що його профіль на сайті Кабанчик є підтверджений, є його паспортні дані та відгуки про попередні виконані замовлення.
Фахівець зацікавлений в клієнті лише на початковому етапі (діагностика). Далі треба самостійно його видзвонювати. Трубку майже ніколи не бере, повідомлення не читає, обіцяє передзвонити і не телефонує. Діагностував проблему і не знайшов деталь. Аванс за деталь не повертав тиждень, прийшлось звертатися до служби підтримки цього сайту.