якщо вже на кабанчик є аферисти.,чи такі невідповідальні фахівці. узявши гроші 2 місяці тягнув за ніс ,то йому дитину нема з ким покинути.то написав що він уїхав на окуповану теріторію і що ближайшим часом поверне гроші.Дуже сумно,а якщо ти однин с дітьми і тобі ніхто неможе допомогти.холодильник не працює зовсім гроші заплачені.визивати ще майстра і знову не знаєш на кого на трапишь
Шахрай , не відповідальний . Вишивали відремонтувати холодильник , змінити компресор . Прийшов , сказав, що треба змінити не компресор а вентилятор . Домовилися, що купить вентилятор і замінить . Забрав компресор , гроші за нього не повернув , три рази обіцяв прийти а потім взагалі відключив телефон . Дуже шкода , що люди за вартість компресора так вчиняють .
Холодильник був у робочому стані, але, зважаючи на вік техніки, треба було провести діагностику. Після ремонту, холодильна камера перестала працювати, але майстер зазначив, що через декілька годин буде все в нормі. Холодильник так і не почав морозити, на відміну від майстра. Після дзвінка він так і не приїхав, щоб хоча б спробувати виправити ситуацію. Відповіді треба було чекати днями. Гроші повернув, але і то не всі.
Про професійні навички нічого сказати не можу, так як спеціаліст не з'явився без попередження у вказаний в оголошенні і проговорений в телефонному режимі час (також не брав слухавку).
На наступний день повідомив, що немає запчастин для ремонту.
На жаль, доба була витрачена даремно просто на очікування інформації про відсутність запчастин у спеціаліста.