Продавали на своєму сайті, Промі, Розетці - і дісталися Епіцентру?
Потрібно розуміти що:
- алгоритм роботи з товаром приблизно той же, що на Розетці - свої категорії, в них свої параметри, і підвищена увага до фото
- функціонал доступний до роботи набагато менше, або відсутній
- прив'язати вивантаження можна одне, з парою налаштувань синхронізації
- експорт, імпорт, робота з категоріями, масовим оновленням тощо. - все працює, але потрібно знати як увімкнути або як обійти.
А хочеться щоб "як на Промі" і "на Розетці" все працювало і йшли замовлення.
І я допоможу це правильно.
І тоді будуть замовлення та продажі!
Основні переваги Епіцентр маркетплейс?
* Спеціальні акції
* Акції та пропозиції для збільшення ваших продажів
* Завжди допоможемо
* Отримуйте професійні консультації по веденню вашого бізнесу
* Мала конкуренція
* Ми швидко зростаємо, тож не втратьте нагоду стати нашим партнером
* Велика клієнтська база
* Щоденно сайт Epicentrk відвідує 1 млн. потенційних покупців
* Реклама ваших товарів в інтернеті
* Отримуйте ще більше замовлень за допомогою нашої реклами
* Власний кабінет продавця
* Гнучкий функціонал та ще більше інструментів по роботі на платформі