В процесі навчання учасники отримають чіткий і зрозумілий алгоритм опрацювання холодних дзвінків.
Навчання проводить психолог, бізнес-тренер, аспірант інституту соціальної і політичної психології НАПН України - Сірко Володимир Зіновійович.
Цільова аудиторія: менеджери з продажу, менеджери по роботі з клієнтами.
Основні блоки тренінгу:
• Тренінг як активна форма навчання.
• Метафорична глобальна карта процесу.
• Задачі менеджера при опрацюванні вихідних дзвінків.
• Тест рівня наявних знань.
• Міні-лекція «Етапи холодного дзвінка».
• Рольова гра з метою лабілізації.
• Міні-лекція «Ефективні мовні модулі».
• Відпрацювання в трійках «Клієнт-Менеджер-Спостерігач» з метою призначення зустрічі з ОПР.
Тривалість тренінгу: 1 день (8 годин).
Місце проведення: територія замовника.
Необхідне забезпечення: окреме приміщення, дошка, маркери, а також організація обідів та кава-пауз.