Logo
UA
Як отримувати замовлення раніше інших?
Як отримувати замовлення раніше інших?

До функції підняття профілю фахівця на сторінці категорії також додані нові можливості. Завдяки цьому, ви можете отримувати розсилку нових замовлень раніше інших фахівців, а значить вибір замовлень, які ви зможете взяти в роботу, стане більше.


Ви будете платити за переваги тільки коли використовуєте їх, а саме - просто підвищуючи % оплати за просування. Такий підхід допоможе уникнути зайвих витрат, адже ви самі вирішуєте коли та скільки ви готові заплатити за привілеї.


Умови користування функцією:

  • користувачі, у яких в категорії останнього рівня (2-го або 3-го) (наприклад, "Сантехнік" або "Прибирання квартир") є 5 відгуків по виконаним замовленням у вкладці Фахівець;
  • рейтинг в категорії не менше 90% позитивних відгуків;
  • відсоток виконаних замовлень вище середнього в категорії.

Якщо ви на сторінці категорії бачите такий текст, це означає, що у вас один з пунктів або всі не виконані:

"Ім'я", наразі у вас немає категорій, за якими можна скористатися функцією просування профілю та отримувати розсилку раніше за інших фахівців. Якщо хочете виправити цю ситуацію, швидше читайте статтю, як це можна зробити.

На прохання користувачів, ми додали саме ці можливості:

1. Ви отримуєте розсилку про нові замовлення раніше інших фахівців. Першими отримують розсилку нових замовлень фахівці з максимальним розміром оплати за просування в категорії. Розсилка повідомлень про нове замовлення буде відправлятися в кілька етапів:

  • 1 етап. Розсилку отримують фахівці, які підняли відсоток гарантійного платежу на 16 - 50% від базового;
  • 2 етап. Розсилку отримують фахівці, які підняли відсоток гарантійного платежу на 11 - 15% від базового;
  • 3 етап. Розсилку отримують фахівці, які підняли відсоток гарантійного платежу на 6 - 10% від базового;
  • 4 етап. Розсилку отримують фахівці, які підняли відсоток гарантійного платежу на 1 - 5% від базового.

Інтервал між відправленням розсилки становить 75 секунд, якщо в кожен з етапів потрапляє хоча б 1 фахівець. Якщо користувачі є в 3 з 4-х етапів, інтервал складе 100 секунд. Відповідно, коли фахівці є у 2 з 4-х етапів - 150 секунд, а в 1 з 4-х - 300 секунд. Якщо за цей час ніхто з фахівців не підписався на замовлення, розсилка триває. Її отримають фахівці з кращими показниками, а саме - рейтингом, відсотком успішно виконаних замовлень тощо.

  • Приклад: *

У категорії "Прибирання квартир" з'явилось нове замовлення в Києві "Прибрати однокімнатну квартиру". У цьому місті та категорії мінімальний відсоток гарантійного платежу становить 15%. Наприклад, в категорії є такі фахівці:

  • Анна, яка підняла відсоток гарантійного платежу в цій категорії на 5% і оплачує сервісу 20%;
  • Марія, яка підняла відсоток гарантійного платежу в цій категорії на 10% і оплачує сервісу 25%;
  • Пане Олександре, який підняв відсоток гарантійного платежу в цій категорії на 15% і оплачує сервісу 30%;
  • Євген, який підняв відсоток гарантійного платежу в цій категорії на 20% і оплачує сервісу 35%.

Першим розсилку про замовлення отримає Євген. Через 75 секунд вона відправиться до Олександра. Ще через 75 секунд її отримає Марія і ще через такий же час розсилка дійде до Анни.

Якщо ніхто з цих фахівців не підпишеться на замовлення, розсилку отримають фахівці з кращими показниками, а саме - рейтингом, відсотком успішно виконаних замовлень тощо.

2. Фахівці з підвищеною оплатою за просування відображаються в ТОПі на сторінці категорії. Це збільшить кількість прямих доручень і відповідно принесе вам більше доходу.

3. Якщо ви збільшуєте розмір оплати за просування, ви можете додавати пропозиції в перші 5 хвилин навіть без статусу "ТОП-фахівець". Тепер вам стануть доступні найцікавіші та вигідні замовлення, які найчастіше виконувалися тільки ТОП-фахівцями.


Щоб скористатися цими перевагами, необхідно перейти в розділ профілю "Просування профілю": Просування профілю На цій сторінці вам необхідно вибрати категорію, в якій ви хочете скористатися перевагами. Ви можете підвищити оплату за просування як в категорії останнього рівня ( наприклад, "Усунення течі" ), так і передостаннього ( наприклад, "Сантехнік" ). При зміні оплати за просування в категорії передостаннього рівня, нові налаштування автоматично застосуються для всіх дочірніх категорій.

Після вибору категорії, ви побачите список фахівців в тому порядку, в якому вони відображаються на сторінці категорії. На вашій карточці буде присутній елемент зміни розміру оплати за просування: Мій рейтинг

Вам необхідно за допомогою кнопок + /- встановити бажану оплату за просування і натиснути на кнопку " Застосувати ". Після цього протягом 1 хвилини зміни наберуть чинності та ваш профіль відразу підніметься в списку ( щоб переконатися в цьому, можете оновити сторінку ).

Новий розмір оплати за просування буде доступний через 10 хвилин після його застосування. У своєму профілі ви побачите таймер зі зворотним відліком цього часу.


Немає потреби встановлювати надмірно високий відсоток оплати за просування.

ВАЖЛИВО !!!

Розмір оплати за просування при піднятті профілю буде розраховуватися пропорційно розміру встановленої вами оплати за просування в категорії, але не більше 10 000 грн.

Якщо бюджет замовлення менший ніж 10 000 грн, формула для розрахунку оплати за просування виглядає так: Бюджет замовлення * встановлена ​​в категорії оплата за доступ до сервісу

Якщо бюджет замовлення понад 10 000 грн, формула для розрахунку оплати за просування виглядає так: 10 000 * встановлена ​​в категорії оплата за доступ до сервісу

Наприклад: ви працюєте в категорії "Ремонт квартир" і встановили оплату за просування 50%.

  1. Якщо ви берете в роботу замовлення вартістю 8 000 грн, то сума, яку ви заплатите сервісу, складе 8 000 * 0, 5 = 4 000 грн.
  2. Якщо ви берете в роботу замовлення вартістю 25 000 грн, то сума, яку ви заплатите сервісу, буде обмежена максимальним значенням оплати за просування і складе 10 000 * 0, 5 = 5 000 грн.

Якщо ваш відсоток виконаних замовлень в категорії став нижче середнього, то піднята оплата за просування повертається до стандартного розміру. У фахівця відновиться можливість змінювати % оплати за просування, щойно збільшиться відсоток успішно виконаних замовлень.

  • Приклад: *

Ви працюєте в декількох категоріях - "Прибирання квартир" і "Ремонт цифрової техніки". Середній відсоток успішно виконаних замовлень в них відповідно - 60% і 70%. Якщо в категорії "Прибирання квартир" ваш показник опускається нижче 60%, а в категорії "Ремонт цифрової техніки" тримається вище 70%, ви не зможете підіймати оплату за просування тільки в категорії "Прибирання квартир". У вашому другому напрямку робіт така можливість збережеться.

Якщо фахівець з піднятою оплатою за просування не робить пропозиції в замовленнях понад 10 днів, оплата за просування у всіх категоріях скидається до стандартної в категорії. Якщо пройшло менше ніж 30 днів з моменту скидання оплати за просування, то при першому додаванні пропозиції до замовлення вона буде 10%, але потім автоматично підніметься до колишнього рівня. Якщо пройшло понад 30 днів, то залишається мінімальною в категорії до нового підняття оплати за просування.


Список питань
Як отримувати замовлення раніше інших?

Зараз на Kabanchik.ua
1 305 397Замовників
423 425Фахівців
2 177 003Відгука
5 463 291Оцінка
3 855 599Замовлень

Розкажіть друзям
Кабанчик надає роботу тисячам українців. Розкажи про нього своїм друзям і отримай плюс в карму!