UA

Адміністрування інтернет-магазину

8 000 грн
Олена В.
Був(ла) на сайті 9 годин назад
25
відгуків
100%
позитивних
  1. Всі послуги
  2. Розробка сайтів та додатків
    1. Домашній майстер
    2. Ремонт техніки
    3. Оздоблювальні роботи
    4. Будівельні роботи
    5. Меблеві роботи
    6. Клінінгові послуги
    7. Транспортні та складські послуги
    8. Побутові послуги
    9. Ремонт авто
    10. Кур'єрські послуги
    11. Реклама і маркетинг
    12. Дизайн
    13. Послуги репетиторів
    14. Робота в Інтернеті
    15. Фото- і відео-послуги
    16. Ділові послуги
    17. Послуги для тварин
    18. Послуги краси і здоров'я
    19. Організація свят
    20. Бюро перекладів
    21. Послуги тренерів
    22. Волонтерська допомога
    23. Послуги для Prom.ua
  3. Послуги в сфері IT
    1. Створення сайтів
    2. Доробка сайту
    3. Створення Landing page
    4. Верстка сайту
    5. Тестування ПЗ (QA)
    6. Впровадження 1C
    7. Розробка мобільних додатків
    8. Розробка ігор
    9. Створення та розробка технічного завдання
    10. Інші роботи з розробки сайтів
  4. Інші послуги в сфері IT
    1. Розробка ПЗ
    2. Парсинг
    3. Скрипти і боти
    4. Адміністрування серверів
Доброго дня) Маю великий досвід в адмініструванні інтернет-магазинів, створених як на OpenCart, так і на WordPress (WooCommerce) Виконувала наступні задачі: - великий досвід з магазинами на Розетці; - перша розмова з клієнтом для підтвердження замовлення, відповіді на всі питання, допомога у підборі товару; - оформлення замовлення в CRM; - оформлення замовлення у постачальника; - створення ТТН; - контроль термінів відправки; - комунікація з постачальниками, вирішення всіх можливих питань (розрахунки, обмін, повернення, брак і т. д.); - подальша комунікація з клієнтом, вирішення всіх питань, домовленість залишити відгук, тощо; - досвід роботи як по дропшиппінгу, так і з власним складом; - додавання карток товарів, вручну або за допомогою модулів (Import/Export, UNIXml та інші), як в OpenCart, так і в WordPress; - масове управління товарами (зміна ціни, кількості, опису, тощо); - робота з xml/yml файлами; - створення та фіскалізація чеків в CRM; - участь у налаштуванні CRM для потреб магазину; - створення рахунків та накладних в програмі управлінського обліку (BIMP); - деякі технічні роботи на сайті (встановлення нових модулів/плагінів, редагування інформації, налаштування функціонала); Тобто повний цикл ведення інтернет-магазину Буду рада розглянути ваші пропозиції) Всім успіхів)

Схожі оголошення

  • Впровадження KeyCRM для вашого бізнесу (інтеграція) - DREAM Agency
    DREAM Digital agency
    Налаштування інтеграції магазину з KeyCRM KeyCRM - українська CRM-система, яка приносить велику користь всім підприємцям (незалежно від галузі: послуги, електронна комерція, контакт-центри/онлайн-консультації, сфера краси і здоров'я), оскільки вона автоматизує процеси, що є ключовими для практично ...
    18 000 грн
  • Налаштування світлодіодних екранів, бігучих стрічок, медіафасадів
    Валерий Б.
    Вітаю. Я виконую налаштування та обслуговування світлодідних екранів, бігучих стрічок та іншого медіа- обладнання. Маю великий досвід роботи с такими системами як: Novastar, Colorlight, Huidu, FK Show та інші. Є досвід роботи створення інтерактивних інсталяцій. Можу підготувати контент та дати реком...
    500 грн
  • Налаштування бізнес процесів під вашу справу
    Богдан С.
    Пропоную послуги налаштування та інтеграції CRM, POS, ERP, ticket, бухгалтерських систем обліку, масових SMS та Viber розсилок, хмарної телефонії та ін. для бізнесу будь якого розміру. Багатий досвід роботи з компаніями різного розміру та напрямку дає можливість надавати кваліфіковану допомогу та я...
    1 000 грн
Олена В.
Був(ла) на сайті 9 годин назад
25
відгуків
100%
позитивних
Перевірений фахівець
На сайті з 13 травня 2017
Перевірені паспортні дані
Останні відгуки
Дякую за легку та продуктивну співпрацю. 100 із 10! Рекомендую!
Сергей
Дуже компетентний фахівець, швидко знайшли спільну мову. Роботу виконала на 10000%, щей порадила як вдосконалити щоб виглядало краще. Рекомендую!!!
Оксана
Олена дуже професійна фахівчиня, все робить вчасно та якісно. Весь час на зв'язку, відповідає на будь-які питання. Творча і допомагає знайти оптимальний варіант. Шукає можливість зробити, а не відмовитись від виконання, бо рішення не очевидне. Жодних проблем за час співпраці не було. Дуже рекомендую!
Тетяна