Налаштування інтеграції магазину з KeyCRM
KeyCRM - українська CRM-система, яка приносить велику користь всім підприємцям (незалежно від галузі: послуги, електронна комерція, контакт-центри/онлайн-консультації, сфера краси і здоров'я), оскільки вона автоматизує процеси, що є ключовими для практично кожного бізнесу:
- Комунікація з клієнтами у месенджерах, соцмережах, по телефону, Email тощо
- Збір та обробка запитів (лідів), замовлень, записів на послугу з будь-яких джерел: сайти, сторінки Instagram, чати, інтернет-магазини та маркетплейси
- Робота з воронками продажів, угод, проектів
- Аналітика та звітність щодо різних аспектів бізнесу, у тому числі по: фінансам, продажам, каналам (чатам), воронкам, ефективності менеджерів
- та багато іншого.
Наша команда пропонує інтеграцію вашого магазину з KeyCRM, в рамках якої виконуються такі роботи:
- Загальні налаштування системи замовлень: кастомізація картки замовлення, кастомні статуси
- Налаштування складів та постачальників
- Базове налаштування модуля інтеграції Хорошоп: завантаження замовлень з сайту за попередні 2 місяці, автоматичне отримання замовлень з сайту та двосторонній обмін даних по статусам, ТТН та оплатам, автоматичне створення товарів в CRM з сайту, оновлення залишків з CRM на сайті Хорошоп
- Налаштування інтеграцій з сервісами в CRM: Нова пошта та Checkbox
- Підключення варіантів комунікації: SMS (SMS Fly, TurboSMS), Telegram/Viber чат-боти, Email, Instagram/Facebook дірект
- Налаштування html-шаблонів документів (Рахунок-фактура, видаткова накладна)
- Робота з автоматизаціями по тригерам: зміна статусів, відправка повідомлень, створення задач та інше
Терміни виконання базового налаштування - до 14 днів
Ціна - 18 000 грн