• ознайомлення з матеріалами справи про адміністративне правопорушення, оцінка перспектив та шляхів вирішення справи;
• збору і подання суду, чи іншому уповноваженому органу (посадовій особі) доказів у справі про адміністративне правопорушення;
• опитування та виклик у судове засідання свідків, працівників поліції, контролюючих органів, які склали протокол про адміністративне правопорушення;
• виявлення процесуальних порушень, які були допущені при оформленні справи про адміністративне правопорушення;
• оскарження постанов чи рішень суду у справі про адміністративне правопорушення;
• захист та представництво прав і інтересів клієнта у судових засіданнях, як у його присутності клієнта, так і за його відсутності;
• листування з правоохоронними, контролюючими, наглядовими органами та суб’єктами публічної влади.