Фахівцям Робота з замовленнями замовників Як отримати хороший відгук?

Як отримати хороший відгук?

1. Приходьте вчасно

Підписуючись на замовлення, обговоріть всі деталі, в тому числі дату і час, коли вам потрібно бути у замовника. Приходьте до замовника в точно призначений час, так Як він міг підлаштувати плани під вас. Якщо щось трапилося і ви спізнюєтеся - зателефонуйте заздалегідь і попередьте.

2. Будьте ввічливими і доброзичливими

Поводьтеся з замовником ввічливо і доброзичливо. Тоді ймовірність повторного звернення зростає в кілька разів. Клієнти звертають увагу не тільки на якість роботи, а й на те Як ви з ними спілкуєтеся.

3. Запропонуйте свою консультацію

Замовники дуже часто потребують додаткової консультації щодо замовлення. Наприклад, запропонуйте допомогу у виборі та купівлі матеріалів. Це допоможе вам працювати з матеріалами, які точно підійдуть для цього виду робіт.

4. Тримайте замовника в курсі виконання роботи

Виконуючи замовлення, періодично повідомляйте замовнику статус його виконання. Якщо ви не встигаєте закінчити роботу вчасно, попередьте про це заздалегідь і перенесіть дату завершення замовлення.

5. Нагадайте замовнику закрити замовлення і залишити відгук

Після того Як робота виконана, обов'язково нагадайте замовнику закрити замовлення, написати відгук і поставити оцінку. Гарні оцінки та відгуки допоможуть вам отримувати ще більше замовлень.

6. Звертайте увагу на деталі

Кожне замовлення вимагає особливого підходу. Приступаючи до виконання замовлення, звертайте увагу на деталі. Наведемо кілька прикладів:

  • Якщо виконуєте замовлення в квартирі - не забудьте взяти з собою змінне чисте взуття або просто одягніть бахіли;
  • Якщо ви займаєтеся прибиранням квартир, перш ніж приступити до виконання замовлення, обговоріть з замовником які хімічні засоби будете застосовувати. Уточніть чи немає у замовника або у членів сім'ї алергічних реакцій на побутову хімію;
  • Виконуючи будь-які ремонтні роботи приберіть за собою сміття;
  • Приходите до замовника зі своїми інструментами і деталями, які можуть знадобитися;

7. Правильно ведіть діалог з замовником по телефону

Перше враження найважливіше. Тому потрібно правильно почати розмову з замовником, адже від правильної комунікації залежить чи доручать вам замовлення. Простий приклад Як потрібно будувати комунікацію з клієнтом:

  • "Вітаю, мене звуть ( ваше ім'я ). Я фахівець сервісу Kabanchik.ua, дзвоню вам з приводу замовлення ( назва завдання ). У мене є досвід і вміння, щоб виконати ваше замовлення. Є кілька уточнень ( деталі які хочете уточнити ). Робота забере у мене ( приблизний час виконання ). Готовий приступити до виконання замовлення. "*

8. Створіть своє портфоліо

Не важливо які замовлення ви виконуєте, створіть портфоліо ( розділ Галерея робіт в профілі ) виконаних робіт. Замовник завжди зможе ознайомитися з уже виконаними роботами заздалегідь. Разом з фото ви можете прикріпити опис робіт, де розпишите сам процес виконання завдання. Важливий момент, перед тим Як зробити фотографію і додати її в профіль, уточніть у замовника чи не проти він.

9. Постарайтеся передбачити проблему до її появи

Приступаючи до виконання замовлення, ви, Як фахівець, можете виявити додаткові моменти, на які варто було б звернути увагу. Наприклад, усуваючи протікання в сифоні, ви знайшли ще одне протікання, вкажіть замовнику на цю проблему. Дуже важливо до будь-якого завдання підходити комплексно і бути націленим на допомогу замовнику всіма доступними вам способами.

10. Надавайте гарантію на роботу

Всі ми люди і навіть у наймайстра можливі похибки в роботі. Потрібно бути завжди готовим виправити і доробити роботу, яка була зроблена не на всі 100%.

Список питань
  1. Скільки коштує доступ до онлайн-сервісу?
  2. Що робити, якщо обране замовлення не вдається виконати?
  3. Як відбувається вибір фахівця в замовленні?
  4. Як прибрати замовлення з профілю, за яким я не працюю?
  5. Як показати свій заробіток на сервісі для податкової інспекції?
  6. Чому не можу підписатися на замовлення?
  7. Скільки замовлень я можу виконувати одночасно?
  8. Як отримувати замовлення раніше інших?
  9. Швидке взяття замовлення
  10. Як працювати з прямими дорученнями замовників?
  11. Який розмір оплати за доступ до замовлень?
  12. Як підписатися на замовлення?
  13. Як продовжити замовлення?
  14. Як отримати хороший відгук?
  15. Які замовлення не можна брати в роботу?
  16. Як закрити замовлення після виконання?
  17. Як брати замовлення в кількох містах?
  18. Як виправити негативний відгук?
  19. Як поскаржитися на замовлення?
  20. Які замовлення не варто брати?
Зараз на Kabanchik.ua
821 354
Замовника
273 083
Фахівця
1 238 977
Відгуків
3 151 830
Оцінок
2 334 273
Замовлення
Розкажіть друзям
Kabanchik.ua надає роботу тисячам українців. Розкажи про нього своїм друзям та отримай плюс у карму!