Logo
UA
Як отримати хороший відгук?

1. Приходьте вчасно

При пропозиції своїх послуг у замовленні обговоріть всі деталі, включно дату і час, коли вам потрібно бути у замовника. Приходьте до замовника в точно призначений час, оскільки він міг підлаштувати плани під вас. Якщо щось трапилося і ви спізнюєтеся - зателефонуйте заздалегідь і попередьте замовника.

2. Будьте ввічливими та доброзичливими

Поводьтеся з замовником ввічливо і доброзичливо. Тоді ймовірність повторного звернення зростає в кілька разів. Клієнти звертають увагу не тільки на якість роботи, а й на те як ви з ними спілкуєтеся.

3. Запропонуйте свою консультацію

Замовники дуже часто потребують додаткової консультації щодо замовлення. Наприклад, запропонуйте допомогу у виборі та купівлі матеріалів. Це допоможе вам працювати з матеріалами, які точно підійдуть для цього виду робіт.

4. Тримайте замовника в курсі виконання роботи

При виконанні замовлення періодично повідомляйте замовнику статус перебігу робіт. Якщо ви не встигаєте закінчити замовлення вчасно, попередьте про це заздалегідь і перенесіть дату завершення виконання.

5. Нагадайте замовнику закрити замовлення і залишити відгук

Після того як робота виконана, обов'язково нагадайте замовнику закрити замовлення, написати відгук і поставити оцінку. Гарні оцінки та відгуки допоможуть вам отримувати ще більше замовлень.

6. Звертайте увагу на деталі

Кожне замовлення вимагає особливого підходу. При підготовці до виконання замовлення звертайте увагу на деталі. Наведемо кілька прикладів:

  • якщо виконуєте замовлення у квартирі - не забудьте взяти з собою змінне чисте взуття або просто одягніть бахіли;
  • якщо ви займаєтеся прибиранням квартир, перш ніж приступити до виконання замовлення, обговоріть з замовником, які хімічні засоби будете застосовувати. Уточніть чи немає у замовника або у членів сім'ї алергічних реакцій на побутову хімію;
  • при виконанні будь-яких ремонтних робіт приберіть за собою сміття;
  • приходите до замовника зі своїми інструментами та деталями, які можуть знадобитися.

7. Правильно ведіть діалог з замовником телефоном

Перше враження найважливіше. Тому потрібно правильно почати розмову з замовником, адже від правильної комунікації залежить, чи доручать вам замовлення. Простий приклад як потрібно будувати комунікацію з клієнтом:

  • "Вітаю, мене звуть (ваше ім'я). Я фахівець сервісу Kabanchik.ua, дзвоню вам з приводу замовлення (назва замовлення). У мене є досвід і вміння, щоб виконати ваше замовлення. Є кілька уточнень (деталі, які хочете уточнити). Робота забере у мене (приблизний час виконання). Готовий приступити до виконання замовлення."*

8. Створіть своє портфоліо

Не важливо які замовлення ви виконуєте, створіть портфоліо (розділ Галерея робіт в профілі) виконаних робіт. Замовник завжди зможе ознайомитися з уже виконаними роботами заздалегідь. Разом з фото ви можете прикріпити опис робіт, де розпишете сам процес виконання замовлення. Важливий момент, перед тим як зробити фотографію і додати її в профіль, уточніть у замовника чи не проти він.

9. Постарайтеся передбачити проблему до її появи

Перед початком виконання замовлення ви, як фахівець, можете виявити додаткові моменти, на які варто було б звернути увагу. Наприклад, при усуненні протікання в сифоні ви знайшли ще одне протікання, вкажіть замовнику на цю проблему. Дуже важливо до будь-якого замовлення підходити комплексно і бути націленим на допомогу замовнику всіма доступними вам способами.

10. Надавайте гарантію на роботу

Всі ми люди та навіть у найкращого майстра можливі похибки в роботі. Потрібно бути завжди готовим виправити та доробити роботу, яка була зроблена не на всі 100%.


Список питань
Як отримати хороший відгук?

Зараз на Kabanchik.ua
1 316 199Замовників
426 317Фахівців
2 199 618Відгуків
5 519 072Оцінки
3 893 375Замовлень

Розкажіть друзям
Кабанчик надає роботу тисячам українців. Розкажи про нього своїм друзям і отримай плюс в карму!