Logo
UA
Поради фахівцям: як працювати з сервісом?
Поради фахівцям: як працювати з сервісом?

Після того, як ви отримали статус Перевірений фахівець — ви можете вже переглядати замовлення та подавати свою пропозицію на їх виконання. Розуміємо, що сервіс може здаватись складним та викликати багато питань, тому ми поділили перші кроки нового користувача на етапи та коротко описали поради на кожному з них.

Від отримання статусу “Перевірений фахівець” до отримання першого заробітку необхідно пройти чотири основних етапи:

Етапи укр

Розберемо кожен з них окремо.


1. Реєстрація та робота з профілем

Після отримання статусу “Перевірений фахівець” ми радимо вам заповнити профіль і не пропускати цей етап перед подачею пропозиції для виконання роботи. Зазвичай, замовники переходять на публічний профіль фахівця перед тим, як погоджуватись на роботу з ним.

  • заповніть Поле про себе;
  • запевніться, що обрали категорії робіт, в яких ви можете надавати свої послуги. Не підписуйтесь на зайві категорії, на сторінці це може виглядати непрофесійно, якщо майстер - "фахівець у всіх сферах";
  • заповніть ваш особистий прайс-лист в цих категоріях;
  • створіть портфоліо з виконаними роботами;
  • додайте оголошення за бажання.

Ознайомтесь з основними правилами сервісу.

Прив'яжіть банківську картку та поповніть баланс для швидкої подачі пропозиції. Розмір оплати за доступ до сервісу залежить від категорії робіт і вашого регіону і може бути від 5% до 15% (+ ПДВ 20% від суми оплати за доступ / просування) від вартості замовлення. Точний розмір оплати за доступ буде вказаний на сторінці замовлення.

Зауважимо, що кошти з балансу списуються після закриття замовлення на сайті (якщо ви не працюєте по замовленню — потрібно скасувати свою пропозицію, щоб гроші не були списані помилково).

Ви завжди можете вивести кошти з вебверсії сервісу (в цій статті можете прочитати більш детально про це).


2. Робота з замовленням

Для зручної та простої роботи з замовленнями ми радимо завантажити застосунок “Kabanchik: Робота і підробіток”, він займає всього до 70 МБ пам'яті телефону. Посилання на Google Play, App Store.

На вкладці Пошук замовлень (вебверсія) / Замовлення -> Пошук (в застосунку) переглядайте доступні замовлення від клієнтів у ваших обраних категоріях. У випадку, якщо замовлення в цій вкладці відсутні — засмучуватися не варто, просто оновіть вкладку пізніше ;)

Перед подачею пропозиції звертайте увагу на дату виконання, опис замовлення, бюджет, подивіться, чи є відгуки про замовника. Переконайтесь, що ви поповнили баланс і його достатньо для оплати за доступ.

Якщо написано, що ціна обговорюється — ви можете пропонувати свою ціну.

Якщо все підходить — натискайте на кнопку Виконати, в тексті пропозиції напишіть, що готові виконати роботу за певну суму. Якщо ви можете зробити тільки частину роботи — ви можете або не подаватись на замовлення, або написати в пропозиції, що саме зможете виконати та за яку ціну.

Пропозиція укр

!!! Будь ласка, не використовуйте власні кошти для оплати будь-чого при виконанні замовлення!

Ми підготували статтю, де описані замовлення, в яких не варто брати участь для вашої безпеки.

Далі: очікуємо, коли вас або обере замовник, або ви станете автоматично назначеним фахівцем в замовленні та будуть доступні контакти для спілкування з клієнтом.


3. Робота з клієнтом (замовником)

Коли контакти замовника стануть доступними — будь ласка, зв'яжіться з ним по телефону оперативно. Ми просимо використовувати різні канали комунікації, тобто, якщо не бере слухавку — відправте повідомлення в месенджер за номером телефону або в смс.

Рекомендуємо фіксувати основні домовленості в месенджерах / в чаті на сервісі.

Перед початком роботи обговоріть умови роботи: деталізуйте процес виконання роботи, попередьте, якщо необхідна буде закупка матеріалів і про те, що їх ціна не входить у вартість роботи, домовтеся про терміни виконання робіт, про передплату (за необхідності), переконайтесь, що ви вірно розумієте роботу, яку потрібно зробити (або отримали чітке ТЗ).

Якщо ви не змогли домовитись про виконання роботи — необхідно прибрати свою пропозицію з цього замовлення (аби замовлення не закрилося за вами автоматично системою помилково та не списалася оплата за доступ).

Якщо при зв’язку з замовником замовлення неактуальне або ви не можете з ним зв’язатись телефоном / в месенджерах / в чаті - ознайомтесь з процедурою оскарження замовлень.


4. Взаємодія після виконання роботи

Після виконання роботи будьте проактивним і поцікавтесь, чи все сподобалось замовнику. Можливо у нього є додаткові питання, гарним тоном буде відповісти на них одразу.

Якщо ви виконували роботу у замовника вдома — обов'язково приберіть за собою. Часто наші майстри носять з собою бахіли або змінне робоче взуття.

Якщо у вас є можливість — дайте гарантію на свою виконану роботу на певний термін. Гарантія повинна бути в письмовому форматі (це може бути документ або домовленість в месенджері / в листі на електронну пошту) з детальним описом гарантійних випадків на виконану роботу та терміном дії.

Отримайте кошти від замовника за виконану роботу.

На нашому сервісі змініть статус замовлення на "Виконано", введіть суму, яку отримали за роботу без урахування матеріалів і залиште відгук замовнику щодо взаємодії з ним.

На цьому ваша робота по замовленню припиняється. Вітаємо! :)

Пігі


Якщо щось пішло не так на будь-якому етапі?

При конфліктній ситуації просимо вас поводитись професійно з клієнтом і не переходити на особистості.

Зробіть скриншоти листування з замовником про ваші домовленості та сформуйте лист на електронну пошту служби підтримки [email protected] з описом ситуації, яка сталась. Наші менеджери порадять, що можна вдіяти.

Не засмучуйтесь і подавайте пропозицію на наступне замовлення!

Будьте активним на сервісі, перевіряйте наявність нових замовлень та заробляйте :)


Як зв’язатись зі службою підтримки?

Наші менеджери допомагають клієнтам у двох каналах: на пошті та в чаті.

З якими питаннями писати в ЧАТ?

  • Всі швидкі питання, які стосуються роботи на сервісі (інтерфейсні).
  • Питання, які НЕ потребують довгої перевірки даних в системі.

Наприклад: як знайти вкладку ХХХ в застосунку? не можу залишити відгук по замовленню №ХХХ, чому? що таке оплата за просування? де подивитись контакти замовника по замовленню №ХХХ? і т.д.

З якими питаннями писати на ПОШТУ?

  • Питання, які передбачають будь-які зміни в профілі або на сторінці замовлення.
  • Питання, відповідь на які містить конфіденційну інформацію (ми приймаємо листи з пошти, яка підтверджена в профілі).
  • Питання, що потребують довгого часу для відповіді.

Наприклад: фінансові питання, скарги / редагування відгуків, оскарження по показнику “Закриття замовлень” і т.д.

Як зв’язатись зі службою підтримки через телефон?

У нас немає телефонної лінії для звернень клієнтів :(

Однак, оператори допомагають щодня в пошті та по буднях в чаті. Очікуємо на ваші звернення :)

Як поспілкуватись з вашим представником в офісі?

Такої можливості зараз немає, адже з 2020 року команда працює у віддаленому форматі, тому просимо вас утриматися від візитів в офіс, адже ми не зможемо вас прийняти та ви даремно витратите час на дорогу. Нам би цього не хотілося :(


Список питань
Поради фахівцям: як працювати з сервісом?

Зараз на Kabanchik.ua
1 316 880Замовників
426 498Фахівців
2 201 091Відгук
5 522 705Оцінок
3 895 637Замовлень

Розкажіть друзям
Кабанчик надає роботу тисячам українців. Розкажи про нього своїм друзям і отримай плюс в карму!