UA

Практична робота з предмету "Маркетингові дослідження" № 2159193
Перегляди: 43

400 грн
Ціна обговорюється
Оплата готівкою
  1. Викладачі
  2. Послуги репетиторів
    1. AI послуги
    2. Digital Marketing
    3. Домашній майстер
    4. Ремонт техніки
    5. Оздоблювальні роботи
    6. Будівельні роботи
    7. Меблеві роботи
    8. Клінінгові послуги
    9. Транспортні та складські послуги
    10. Побутові послуги
    11. Ремонт авто
    12. Кур'єрські послуги
    13. Реклама і маркетинг
    14. Дизайн
    15. Розробка сайтів та додатків
    16. Робота в Інтернеті
    17. Фото- і відео-послуги
    18. Ділові послуги
    19. Послуги для тварин
    20. Послуги краси і здоров'я
    21. Організація свят
    22. Бюро перекладів
    23. Послуги тренерів
    24. Волонтерська допомога
    25. Послуги для Prom.ua
  3. Написання робіт
    1. Викладачі з предметів
    2. Репетитори з іноземних мов
    3. Викладачі музики
    4. Автоінструктори
    5. Інші репетитори
  4. Реферати
    1. Курсові
    2. Дипломні
    3. Конспекти
    4. Контрольні
    5. Лабораторні
    6. Інше в написанні робіт
Виконати 7 лютого 2021
Закрито замовником
Кількість сторінок: 15
Могу дать доступ ко всем материалам задания, здесь описание того, что нужно сделать. Рынок и предприятие можем согласовать. Сделать нужно сегодня до 23:00 Завдання №1 Необхідно сформулювати завдання Вашого майбутнього маркетингового дослідження - від 0,5 до 1 сторінки А4. На цьому етапі Ви обираєте ринок, який Ви будете досліджувати, або конкретне підприємство. Завдання №2 Суть завдання полягає у розробленні однієї анкети у відповідності до наданих у цій темі матеріалів про методи збору первинної інформації, правила розробки опитувальних листків, вимірювання та шкалювання в маркетингових дослідженнях. У файл із анкетою необхідно в кінці додати супровідний лист, у якому Ви зазначаєте, якими принципами Ви користувалися, чому обрали ту чи іншу шкалу та будь-яку іншу інформацію, яку Ви будете вважати важливою. Завдання №3 Структура роботи: Вступ (преамбула) обсягом 2-3 стор., в якій має бути описаною проблема даного дослідження, а також ключові напрями реалізації проекту маркетингового дослідження. Основна частина роботи, яка може містити необхідну кількість розділів (підрозділів). В її межах наводиться аналітика по досліджуваним показникам, здійснюється їх оцінювання, порівняння, а також застосовуються інші процедури, необхідні для встановлення причинно-наслідкових зв’язків між такими показниками з метою встановлення можливої траєкторії їх розвитку на перспективу. Висновки і рекомендації для ухвалення конкретного управлінського рішення (рішень) за результатами проведеного маркетингового дослідження. Перелік використаних джерел.
Конфіденційна інформація
Точна адреса, контакти тощо будуть доступні тільки обраному фахівцеві під час виконання замовлення
Вікторія Г.
Відгуків: 5
Позитивних: 80%
Створено: 7 лютого 2021 13:41
Підписано: 7 лютого 2021 13:51
Виконано: 7 лютого 2021 23:33
Сплачено: 7 лютого 2021 23:33
Вікторія Г.
Відгуків: 5
Позитивних: 80%
Створено: 7 лютого 2021 13:41
Підписано: 7 лютого 2021 13:51
Виконано: 7 лютого 2021 23:33
Сплачено: 7 лютого 2021 23:33
23134
фахівця
в цій категорії
Розкажіть друзям
Kabanchik.ua надає роботу тисячам українців. Розкажи про нього своїм друзям та отримай плюс у карму!
Хочете виконувати замовлення у категорії Послуги репетиторів?