ІІ. Практична частина.
Завдання 1.
1. Опрацюйте матеріали лекції та с. 6 – 9 посібника.
2. Опрацюйте контент ресурсів, запропонованих у лекції: проєктів «Розумники» (Smart Kids), Blogger, LogoClub, портал «Пустунчик».
3. Враховуючи матеріал презентації до лекції, встановіть потенціал ресурсу для навчання молодших школярів та професійного самовдосконалення вчителя.
Цифровий ресурс Предмет/інтегрований курс, завдання для учнів з ресурсом, переваги для вчителя
4. Висловіть свою думку щодо можливості та доцільності застосування цих ресурсів у практиці роботи вчителя початкової школи.
Завдання 2.
1. Опрацюйте матеріали лекції та с. 10 – 23 посібника.
2. Опрацюйте контент проєктів веб-проект «Читанка», «Дерево казок», дитячий сайт «Казкар» та інші.
3. Оберіть Типову освітню програму і підручники з предметів мовно-літературної освітньої галузі чи інтегрованого курсу «Я досліджую світ» будь-якого авторського колективу з 1 по 4-й клас. (https://imzo.gov.ua/pidruchniki/elektronni-versiyi-pidruchnikiv/).
4. Оберіть тему уроку у підручнику, збагатіть її роботою з ресурсом за довільним вибором.
Таблиця 1.
Клас, назва статті у підручнику Цифровий ресурс, який застосовано на уроці Зміст роботи учнів з цим ресурсом
1
2
3
4