РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА САМООЦІНКУ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
2.1. Організація та проведення дослідження та обґрунтування вибору діагностичних методик
2.2. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження
2.3. Розробка практичних рекомендацій щодо підвищення самооцінки в юнацькому віці
це план
Методики:
анкетування для визначення ролі соціальних мереж в житті людини; методика «Дослідження самооцінки» (С. Будассі);
анкета для студентів «Ваше до ставлення до спілкування в соціальних мережах»,
Опитувальник «Я та соціальні мережі»,
Тест Кімберлі Янг на інтернетзалежність
методика «Самооцінка психічних станів» (за Г.Айзенком)).
це всі методики по яким потрібно зробити дослідження
всі методики і пояснення до них повинні бути в додатках. Опитуваних 52 особи. Обовязкові два додатки додаю у прикріплених