UA

Помічник головного бухгалтера (офіс, повна зайнятість) № 4292815
Перегляди: 250

6 050 грн
Ціна обговорюється
Оплата готівкою
  1. Бізнес
  2. Ділові послуги
    1. AI послуги
    2. Digital Marketing
    3. Домашній майстер
    4. Ремонт техніки
    5. Оздоблювальні роботи
    6. Будівельні роботи
    7. Меблеві роботи
    8. Клінінгові послуги
    9. Транспортні та складські послуги
    10. Побутові послуги
    11. Ремонт авто
    12. Кур'єрські послуги
    13. Реклама і маркетинг
    14. Дизайн
    15. Послуги репетиторів
    16. Розробка сайтів та додатків
    17. Робота в Інтернеті
    18. Фото- і відео-послуги
    19. Послуги для тварин
    20. Послуги краси і здоров'я
    21. Організація свят
    22. Бюро перекладів
    23. Послуги тренерів
    24. Волонтерська допомога
    25. Послуги для Prom.ua
  3. Бухгалтерські послуги
    1. Юридичні послуги
    2. Ріелтор
    3. Послуги колл-центру
    4. Фінансові послуги
    5. Консалтингові послуги
    6. Кадрові послуги
    7. Послуги безпеки
    8. Послуги у сфері міграції
    9. Інші ділові послуги
Виконати 16 квітня
Очікує фахівця
Київ, Солом'янський
  • Адреса: вул. Казимира Малевича, 89, вул. Казимира Малевича, 89
Складання фінансової звітності
Ведення бухгалтерського обліку підприємства
Консультація по веденню підприємства
Проведення перевірок та документальних ревізій
📍 Локація: Київ, вул. Казимира Малевича, 89 ⏳ Графік: мінімум 3 дні на тиждень в офісі, з 9:00 до 18:00 💰 Заробітна плата: від 25 000 грн (залежить від знань і навичок кандидата, обговорюється на співбесіді) Наші очікування від кандидата: - Закінчена вища освіта (бажано бух.облік, фінанси або економіка); - Досвід роботи на посаді з аналогічними обов’язками; - Уважність, відповідальність, скурпульозність, любов до обраної професії; - Знання программ: BAS бухгалтерія, Медок, Вчасно, впевнений користувач ПК, Word, Excel, знання кадрового обліку, податкового та бухгалтерського обліку, знання ПКУ. Обов'язки блоку бухгалтерії: - Ведення первинної облікової документації у повному обсязі, - контроль своєчасного та належного оформлення документів, - наявності оригіналів; - Ведення кадрового обліку; - Розрахунок ЗП, відпусток; - Контроль штатного розкладу та табелів обліку робочого часу; - Взаємодія з підрозділами, контрагентами, клієнтами; Накази (правильність оформлення, підшивання); - Контроль повного документообігу ТОВ, ФОП; - Допомога головному бухгалтеру. - Обов'язки блоку фінансів: - Управлінський фінансовий облік діяльності підприємства, пов’язаних осіб; - Ведення каси готівки компанії; - Проведення банківських операцій через інтернет банкінг ТОВ та ФОП.
Конфіденційна інформація
Точна адреса, контакти тощо будуть доступні тільки обраному фахівцеві під час виконання замовлення
Siri
Відгуків: 1
Позитивних: 100%
Створено: 14 березня 10:53
Siri
Відгуків: 1
Позитивних: 100%
Створено: 14 березня 10:53
3834
фахівця
в цій категорії
Розкажіть друзям
Kabanchik.ua надає роботу тисячам українців. Розкажи про нього своїм друзям та отримай плюс у карму!