Виведення та оформлення магазину на Rozetka, Епіцентр
Націнки за категоріями, брендами, постачальниками тощо.
Шановний Замовник!
Якщо Ви вирішили зробити прайс-лист для маркетплесу Rozetka, Епіцентр, Prom та ін, формату Excel або xml/yml, опублікувати, реорганізувати чи оптимізувати свої товари, Вам обов'язково потрібно розуміти, що це робота Категорійного Менеджера.
Кращим Категорійним Менеджером для Вашого товару - ви самі, або співробітник знає його вздовж і поперек. Але найчастіше ці люди зайняті, і тоді Ви шукаєте йому заміну - віддаленого Виконавця.
Виконавцями цих завдань є дві категорії:
Програмісти - які добре працюють із масивами даних, роблять програмні доопрацювання, синхронізації тощо. І, дуже часто, вони – наш порятунок. Коли потрібно зробити тисячі позицій, не вникаючи у подробиці. Але вони не думають про продажі, клієнтів і відвантаження.
Продавці - які звикли працювати закупівля-викладка-замовлення-відвантаження. Категорійні Менеджери - які "собаку з'їли" на параметрах, ключових словах, фотографіях, знають, що важливо для клієнта, що МОЖНА залишити на фото, що продає, а не все "на біле тло", і що Важливо - навіть якщо цього не просить Замовник.
Замовник просить "за 2 хвилини і за 2 копійки" - але середній термін модерації на
Розетці 5-10 днів, навіть якщо все правильно, і ці "2 хвилини за 2 копійки", коштуватиме Вам довгих тижнів, чекаючи на публікацію на сайті.
А якщо Ви вже не новачок: то робимо об'єднання вивантажень постачальників, індивідуальні націнки для маркетплейсів, категорій, виробників за сумою і т.д. єдиним посиланням для різних маркетплейсів. Адмінка на скрині для розетки, прома, епіцентру.
Надайте Ваше замовлення мені, і ми обов'язково спрацюємось!
Досвід роботи на Amazon та Ebay у США. З Постачальниками з Європи, Китаю та України.