Logo
UA
Що робити, якщо є скарга на фахівця?
Що робити, якщо є скарга на фахівця?

Якщо фахівець, який виконував замовлення виявився несумлінним або проявив себе не з кращого боку (вкрав що-небудь, поламав, не доробив роботу та отримав гроші), рекомендуємо звернутися в службу підтримки сервісу [email protected] і детально описати ситуацію, надати по можливості докази ваших слів. У замовленні у вас є можливість залишити відгук про взаємодію з фахівцем.

На жаль, перевірка паспортних даних, а також підтвердження контактного номера не дає 100% гарантії, що фахівець не виявиться шахраєм.

На ваше звернення співробітники сайту зв'язуються з фахівцем для можливості почути його позицію та отримати якомога більше інформації по ситуації.

Якщо фахівець не відповідає або не готовий вирішувати ситуацію і пропонувати компромісний варіант, його профіль блокується на сайті. Таким чином робота фахівця на сервісі припиняється та у нього з'являється мотивація вирішувати ситуацію.

Якщо було завдано матеріальних збитків, рекомендуємо звернутися в поліцію для подачі заяви. Внаслідок такої заяви можливо отримати грошову компенсацію від сервісу в розмірі до 1000 грн. Для заяви служба підтримки надає ПІП фахівця і його дату народження. Інші дані можуть бути вказані тільки за письмовим запитом правоохоронних органів. З умовами виплати компенсації можна ознайомитися за посиланням https://kabanchik.ua/ua/safety

Активація профілю фахівця відбувається за зверненням замовника в службу підтримки (при відсутності інших скарг). Тому просимо вас не забувати повідомляти нам про рішення ситуації.

Також адміністрація сайту не приймає подальші заходи по фахівця, якщо замовник звернувся по активації профілю фахівця і повідомив, що питання буде вирішене. Рекомендуємо дочекатися закінчення робіт за завданням і тільки потім вживати заходів.

!!! Адміністрація в праві відмовити замовнику в прийнятті скарги на фахівця, якщо вважає її безпідставною (відсутність будь-яких доказів).

Звертаємо увагу на те, що ми не розглядаємо претензії на замовлення, в яких фахівець передоручив виконання третій особі (людині, яка не є призначеним фахівцем по створеному замовленню).