Відразу після того, як до замовлення буде призначений фахівець, замовнику і фахівцю відкриваються контактні дані один одного (номер телефону, адреса електронної пошти) і з'являється можливість спілкування в тет-а-тет чаті, в якому можна обговорити всі подробиці виконання замовлення. Для входу в чат необхідно на сторінці деталей замовлення в блоці контактних даних натиснути кнопку "Написати особисте повідомлення": Після цього ви перейдете в діалог з поточним фахівцем/замовником: При отриманні нового повідомлення в лівому нижньому кутку вікна браузера відобразиться текст цього повідомлення, а в хедері сайту, біля іконки "Діалоги" (по ній можна переходити в список діалогів) буде відображатися кількість непрочитаних повідомлень: Діалог буде доступний до того моменту, поки замовлення не стане закритим.
Якщо ваше замовлення ще не закрите як виконане, а на сторінці чату не відображаються повідомлення (порожня сторінка), рекомендуємо відключити VPN підключення /почистити cash і cookie.