Logo
UA
Як управляти замовленням?

Блок доступних дій із замовленням знаходиться під описом замовлення: Дії із замовленнями

Доступні дії змінюються в залежності від його статусу:

Відразу після створення замовлення, коли воно знаходиться в статусі "Очікує фахівця" ви маєте можливість:

  • Редагувати замовлення. При переході в режим редагування відкривається інтерфейс, який повністю повторює сторінку створення замовлення. Після редагування замовлення, якщо до нього вже додані пропозиції фахівців, вони будуть видалені, а фахівцю необхідно підтвердити свою згоду з новими умовами.
  • Видалити замовлення. Якщо ваше замовлення стає неактуальним, ви можете скасувати його. Після натискання цієї кнопки, відкриється форма, в якій необхідно вибрати причину скасування замовлення: Скасувати замовлення
  • Вибрати та подивитися пропозицію. Вибір фахівця для виконання замовлення.

Після створення прямого доручення, коли замовлення в статусі "Очікує підтвердження призначеного фахівця":

  • Редагувати замовлення.
  • Видалити замовлення.
  • Запропонувати всім фахівцям. Після цієї дії замовлення переходить в статус "Очікує фахівця" і будь-який фахівець на сервісі може додати до нього свою пропозицію.

Коли замовлення було призначено за фахівцем, статус "В роботі":

  • Видалити замовлення.
  • Позначити як виконане. Ця дія переводить замовлення в статус "Закрито замовником". Вам необхідно залишити відгук про фахівця і вказати фінальну вартість замовлення: Відзначити Як виконане
  • Написати особисте повідомлення. Відкриває тет-а-тет чат між фахівцем і замовником: Приватне повідомлення
  • Змінити фахівця ( в блоці пропозиції - "Фахівець не підійшов" ). Після натискання необхідно вказати причину, по якій вам не підійшов фахівець. Замовлення перейде в статус "Очікує фахівця".
  • Продовжити замовлення. Якщо фахівець не встигає виконати ваше замовлення, ви можете один раз продовжити термін його виконання (так само один раз продовжити замовлення може фахівець). Після натискання на цю дію необхідно в формі вибрати термін, на який продовжується замовлення (1/3/5/10/30 днів). Активувати замовлення і продовжити його термін активності можливо тільки в перші 7 днів після зміни статусу.

Коли фахівець вказав, що замовлення їм було виконано і воно знаходиться в статусі "Виконано":

  • Повідомити про виконане .
  • Змінити фахівця .
  • Написати особисте повідомлення .

Якщо замовлення перебував у статусі "В роботі"/"Виконано" понад 5 днів після закінчення терміну виконання і воно було "Закрито автоматично":

  • Залишити відгук. Написати відгук про роботу фахівця, форма аналогічна закриттю замовлення.

Читайте далі:

Що робити після виконання замовлення

Дашборд замовника

Що робити, якщо замовлення було виконано неякісно